självporträtt

Hej! igår när jag kom hem från skolan beslutade jag mig för att ta självporträtt, vilket gick sisådär. När jag kollar på andras självporträtt så ser de bekväma ut och verkligen lever sig in i det hela. vad gör jag? -möjligen allt man inte ska göra. Jag känner mig så fjantig då man står där och knäpper foton, gör olika miner etc. är det bara jag? Dessutom brukar jag skratta just efter fotot är knäppt, ett sånt nervöst skratt som man skrattar i obekväma situationer. Haha, det här är något jag måste öva på. puss
 
 
 
 
 
MINITARYRER
 

Kommentarer
Postat av: ISA

de var ju superfina!! tycker jag känner igen dig så? haha känner vi varann? ;)

SVAR: aa det är nog smartare OCH godare, men ofta köper jag dem när jag är på stan och då vill jag ha så smidigt som möjligt ;) hemma äter jag enbart naturell med torkad frukt o flingor osv. mumma!

2015-10-07 @ 15:37:05
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide