Älglund

Hej! I helgas spenderade jag och jakob vår fredag och lördag förmiddag hos min älskade farmor i Älglund. Min hund Millie följde givetvis med så att hon fick busa med farmors två hundar, Hoss och Loke. Mötandet mellan hundarna gick lika bra som förra gången och jag blir så imponerad på Millie att hon blivit så pass duktig på att uppföra sig!
 
Hos farmor åt vi gott, spelade kort och kollade på gammla foton från ridläger och Kusbölehelvetet, vilket är en sprickdal och inget påhittat, hahah! Kameran följde givetvis med så jag knäppte några snabba på hundarna! 
 
 
rekomenderar er att kolla på bilderna i miniatyrer!
 
 
MINIATYRER
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide