S K I T I G T

Hej! Efter en veckas lov, speckad med roligheter så är jag helt färdig. Känner mig som ett vandrande spöke. Veckan har bestått av jobb, festligheter och mycket mys tillsammans med nära och kära. 
Efter introduktionsveckan på Online så började jag i söndags att jobba på riktigt, det har varit jätte kul och jag känner att för tillfället så är det verkligen ett roligt jobb som jag kan tänka mig att jobba med i flera månader framöver. Skolan spelar självklart också in så ifall jag märker att jobbet tar mycket konsentration från skolan så ska jag nog överväga att sluta, tyvärr. Men hur som helst: ETT HIMLA ROLIGT JOBB.
 
Helgen spenderades med vänner och familj. Ena dagen med cola i handen och andra dagen med cider. Båda var lika kul! och vem tackar nej till natt-/fyllekäk, INGEN. Tack för helgen alla inblandade!! 
 
Nu, Måndag vecka 45, sitter jag i skolan, med de mörkaste ringarna under ögonen, risigt hår och stel i kroppen. Välkommen skolvecka, Tack och hej sköna Lov.
 
 
 
Farfars Glasögon // Skitiga as fuck
 
MINIATYR
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide